luni, 22 ianuarie 2024

Flori de demult...

 ... am scris de (poate prea) multe ori că cele mai dragi flori îmi sunt freziile iar pe locul doi toate celelalte, indiferent de culoare sau de anotimpul și locul în care le-a fost dat să înflorească. Unele sunt foarte iubite, altele nu sunt atât de populare sau trec ușor neobservate... Cred, de pildă, că li se face garoafelor o mare nedreptate, fiind asociate mai degrabă cu tristețea... mie îmi amintesc însă de primăverile din grădina bunicilor când garofițele aveau fără îndoială cele mai parfumate petale și mă duc mereu cu gândul la tablourile lui Ștefan Luchian (01.02.1868- 28.06.1916), marele nostru pictor care le-a redat atât de expresiv eleganța... le dăruiesc rar spre deloc, le caut însă mereu în buchete, în notele unui parfum pe care aș vrea să îl încerc iar azi le-am cumpărat pentru mine. Pentru că uneori cele mai simple si frumoase bucurii (putem să) ni le facem singuri! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu