duminică, 14 ianuarie 2018

"Forever young/ I want to be forever young..."

Fără să fiu genul superstițios sau foarte organizat, la începutul fiecărui an, atunci, în tumultul numărătorii inverse, obișnuiesc să îmi pun căteva dorințe pentru anul ce stă să înceapă. Uneori sunt planuri mai mari, deseori sunt doar dorințe firești ale omnului devenit mare, care știe că e nevoie de mai mult decât de magia artificiilor pentru ca dorințele să devină realitate.
De cele mai multe ori insă, atâta timp cât dorințele nu au presupus escaladarea vreunui munte sau caștigarea marelui premiu la Loto, am reușit cumva să mi le împlinesc.
Așa se face că primele minute ale anului trecut m-au găsit cu câteva planuri si așteptări în buzunar, din sfera celor destul de rezonabile: un alt serviciu și poate, cândva mai in vară-toamnă, un mic volum de eseuri și/ sau versuri noi, plus o mică listă de lecturi "obligatorii". Am împlinit doar o parte din toate astea.
N-am obiceiul/ exercițiul unor "To do list", poate și pentru că nu îmi plac prea mult activitățile impuse, poate și pentru că nu cred ca omul este un robot care poate fi programat, ci că  totul i se petrece intr-un anumit contex și că nu putem controla totul. Iar începutul anului mi-a dovedit că viața ne poate lua pur și simplu prin surprindere.
Se spune că trecerea timpului ne modelează nu doar chipul ci mai ales mintea și sufletul.
Visăm mult, plănuim multe, așteptăm mereu...
Se mai spune că vârsta este de fapt nu un număr, ci o stare de spirit. Ești ceea ce simți. Poate si de aceea, când devenim părinți ni se dăruiește în același timp un strop de nemurire, un strop de Rai.
Și vârstele lor ne vor întoarce mereu către noi începuturi, acolo unde putem redescoperi și reînvăța totul, ramânând tineri, prin ochii și prin inimile lor inocente.
"Some are like water, some are like the heat
Some are a melody and some are the beat
Sooner or later they all will be gone
Why don't they stay young?"

ps. Azi, o dată cu prima ninsoare adevărată pe anul acesta, împlinesc 38 de ani și dacă cineva m-ar întreba ce planuri am pentru urmatorii ani, i-aș răspunde sincer că știu doar că totul va fi foarte interesant.
 https://www.youtube.com/watch?v=RHIIATt0BaM

Un comentariu:

  1. Iti urez ca toate visele tale sa se implineasca! Meriti tot ce e mai bun. Nu stiu de ce am senzatia ca vei fi mereu foarte tanara si foarte frumoasa? Probabil ca, exista o explicatie.

    RăspundețiȘtergere