miercuri, 15 august 2018

Aleg să-mi placă...


oamenii care spun mai des: "eu știu" decât "eu am";
oamenii care întreabă "pot să te ajut cu ceva" decât cei care îmi spun "ai grijă ce faci";
cei care mai degrabă încearcă decât cei care il invocă pe "nu pot";
cei care mă caută și fără motiv, nu doar când au nevoie de ceva;
oamenii care se bucura sincer și mă încurajează;
cei care incearcă măcar un minut sa fie in locul meu;
oamenii care nu au nevoie sa li se aducă mereu aminte câte ceva important despre mine;
cei care pot spune cu sinceritate "Îmi pare rău"și încearcă să repare...
Da, nu am fost la Paris, dar asta nu înseamnă că nu mi-am imaginat frumusețea lui, că nu stiu nimic despre el, că nu vreau să aflu câte ceva, că nu știu deloc franceza sau că nu îmi doresc să îl văd. Cândva...

Un comentariu:

  1. Chiar daca iti imaginezi frumos Parisul sau gandesti frumos despre el, nu e totuna cu a-l vizita. Daca, inca nu ai facut-o, te incurajez sa o faci! Eu am fost acolo, pret de o noapte, intr-un vis superb. Si, da! E bine sa gandim frumos, pizitiv despre locuri, oameni si lucruri, inainte de a ajunge sa intri in contact cu ele. Relationarea va fi mai usoara, placuta.

    RăspundețiȘtergere