sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Scrisoare către fiica mea

îți scriu aceste rânduri pentru mai târziu
când tu vei învăța mai bine adverbele
și celelalte valuri
care mi-au atins cândva sângele;
când nu voi mai decide eu ce e
mai bine și mai important pentru tine;
când eu voi scrie mai puțin,
dar tu mă vei citi (sper) mai mult.
când vom schimba poate rolurile
și tu vei încerca
să mă convingi să pun mai mult
lapte în cafea și nu invers;
când vei înțelege că și "nu" este, de fapt,
tot o dovadă de iubire
și că zilele de luni
sunt speciale.
când tu mă vei privi la fel ca acum
doar că de sus în jos
iar în îmbrățișare,
eu îți voi auzi bătăile inimii
și nu invers.
când eu te voi iubi la fel ca acum,
cu nouăsprezece inimi larg deschise
caci mai mult pare imposibil.
îți scriu azi pentru atunci
când va ninge din nou cu stele
ca la prima noastră întâlnire
din noapte,
căci adevăratele miracole
se lasă deseori așteptate.
când, numărând din zece în zece
și ție ți se va face dor
de copilărie...


Un comentariu:

  1. Foarte frumos! Ai reusit sa transmiti multa emotie in randurile tale. Sunt convins că, dorintele tale vor fi infaptuite de catre fiica ta la timpul potrivit.

    RăspundețiȘtergere