sâmbătă, 27 octombrie 2018

De departe prieteni, de aproape la fel

Cu mâna dreaptă scriu. Uneori despre sau pentru voi.
Pe degetele mâinii stângi, atât de firesc diferite unul de celălalt, vă număr și nu se mai aliniază, cuminți, toate. Ați fost cândva mai mulți. Vă țin minte chipurile de atunci, vocea...dar viața ne-a îndepărtat la un moment dat, fără preaviz.
Îmi sunteți departe, dragi, necesari și foarte importanți...Nu știu cât reușesc să vă mulțumesc, sper doar că voi stiți. Chiar dacă nu ne mai vorbim atât de des, chiar dacă poate doar ne scriem, chiar dacă doar ne citim... Cu unii mă văd uneori și vă recunosc imediat zâmbetul iar pe alții, peste care timpul a așternut multe anotimpuri, vă revăd doar în fotografii...dar cu voi, oamenii aceștia de departe, vorbesc ca într-o oglindă limpede, căci nu mă tem nici de judecăți, nici de ridicol.
Poate nu știm totul unii despre alții, dar știm tot ce contează.
Îmi dați curaj, încredere și timp, împărțiți cu mine bucuriile și lacrimile voastre, le ștergeți pe ale mele.
Îmi sunteți puțini, calzi și foarte lipiți de inimă.
Scriu.
Dumnezeu modelează
jucării.
Foșnetul ploii e timpul
pe care îl auzim
în vis.

Un comentariu:

  1. Probabil, sentimentul cel mai des trăit și considerat cel mai important (chiar dacă a devenit un aspect de background, care de multe ori este subapreciat) în relațiile interumane este sentimentul pe care îl ai atunci când știi că ai alături prieteni adevărați.
    Acei oameni care sunt alături de tine în orice situație te-ai putea afla si care te vor susține în ceea ce vrei tu să faci indiferent cât de nebunesc li s-ar parea . Cei care îți vor aduce aminte în ceea ce crezi atunci când te vor vedea dezorientat sau care sunt în stare să meargă până în pânzele albe și înapoi împreună cu tine, deși niciodată nu-ți vor spune asta. Dar ți-o vor demonstra cu fiecare ocazie. Argumentele de mai sus se refera la genul de prietenie "standard". Insa, nu neg, asa cum ai spus si tu, prieteni pot fi si alte persoane dragi, ramase in trecut, dar cu care, am interactionat placut candva si pe care mediul on-line reuseste sa ii aduca aproape de noi, de sufletele noastre.

    RăspundețiȘtergere