joi, 29 noiembrie 2018

Copiii, uneori

Fiica mea este deja mai deșteaptă decât mine. Mai are, evident, infinit de învățat despre "lume", dar la anumite capitole începe să-mi dea lecții. "Lecții de viață".
Săptămâna trecută am facut, cumva în glumă, un pariu cu miză simbolică, mai mult de dragul... principiului. Cu ocazia asta recunosc că da, uneori împătțim dulciurile, până la urmă cineva (mereu eu) trebuie să se sacrifice și să manânce ce nu mai poate ea sau ce nu îi mai place. Așadar miza fiind stabilită, am pus pariul, cu strângerea de mână aferentă. deși copilul își explicase opțiunea cu câteva argumente realiste.
Adevărata lecție a venit însă aseară când, văzându-mă mâhnită că am pierdut pariul mi-a spus: "Să știi că îmi pare rău că am câștigat, hai să împărțim bomboanele!"


Un comentariu:

  1. Daca optiunea ei a fost (probabil) prajiturile, cu siguranta ca ai pierdut din start (fiind stiut ca femeile tin la silueta lor). Ma bucur ca, a avut grija sa te consoleze, propunandu-ti impartirea bomboanelor.

    RăspundețiȘtergere